Percy Jackson and the Olympians
When Annabeth is captured by the forces of Kronos, Percy must embark on a perilous journey to rescue her. He must free a goddess in chains, confront the Titan’s curse, and avoid triggering the fall of Olympus. With Grover by his side, Percy must join some unlikely questmates to confront a prophecy with dire consequences.
Percy, Annabeth, and Tyson race to defend Camp Half-Blood from dangerous forces.
Percy and Annabeth contend with a new activities director as they try to locate Grover.
With a friend in danger, our heroes must risk everything to continue their quest.