Diary of a Wimpy Kid: Rodrick Rules
As he begins seventh grade, "Wimpy Kid" Greg and his older brother – and chief tormentor – Rodrick must deal with their parents’ misguided attempts to have them bond.
Greg enters the next grade with his confidence and friendships intact, and an eye on the new girl in town, Holly Hills . But at home, Greg is still at war with his older brother, Rodrick, so their parents have handed down the toughest “punishment” imaginable – forcing the boys to spend quality time with each other.