Bluey
Bluey is an inexhaustible six year-old Blue Heeler dog, who loves to play and turns everyday family life into extraordinary adventures, developing her imagination as well as her mental, physical and emotional resilience.
This funny and honest look at modern family life celebrates how imaginative play helps shape healthy children. Australian blue heeler puppy Bluey has a boundless imagination and loves to turn daily life into playful adventures. She and little sister Bingo throw themselves into exploring their world, using gameplay to conquer their fears and try out adult roles. And they like nothing more than pulling their parents – particularly Dad – into their fun and games. Mum Chilli’s gone back to work and Dad Bandit juggles childcare with working from home. But though he might think he’s in charge, the girls are definitely calling the shots when it comes to playtime – and pretty much everything else!