The Rescuers Down Under
The world's bravest mice, Bernard and Bianca, race to Australia to save a boy and a rare golden eagle from a murderous poacher.
Deep within Australia's vast and unpredictable Outback, a young boy named Cody forges an incredible friendship with a great golden eagle. But when a ruthless poacher sets out to capture the eagle, Cody steps in to protect him. Knowing he can't do it alone, a call for help goes out that's answered by the world's bravest mice, Bernard and Bianca. Flying in on the wings of their hilarious albatross friend Wilbur, these top mouse agents are ready to tackle their biggest, most dangerous mission yet.