The Couple Next Door
When moving to upmarket suburbia, Evie and Pete become close to neighbors Danny, a traffic cop, and fitness influencer Becka. Grieving a late-term miscarriage, Evie grows reckless as Danny hides a dark secret and Pete probes a powerful local businessman. Through it all, Becka’s every move is being watched by a creepy voyeur. The couples’ lives entwine in a web of desire and betrayal.
Evie and Pete’s new life takes an unexpected turn after they meet the couple next door.
Danny and Evie’s electric chemistry becomes impossible for their partners to ignore.