True Heroes of Jamestown
This documentary delves into the historical accounts and legends surrounding the first Polish settlers arriving in America. It meticulously examines their role in the founding of the Jamestown colony, seeking to distinguish the established facts from the enduring myths about their contributions to the nascent United States.