Elio Fiorucci: Free Spirit
The fashion designer who embraced the Outlandish. Fiorucci - Free Spirit follows Elio Fiorucci's journey from Milan's streets to fashion icon. He democratized fashion, invented stretch jeans, and mingled with Warhol, Basquiat, and Madonna in Studio 54's heyday. Discover the life and legacy of this extraordinary talent.