Gen Y
Five teens leave traditional education to explore their own paths in London, sharing experiences, doubts, and hopes while confronting generational differences and imagining their future.
Five teens leave traditional education behind to explore their own paths in London. They share experiences, doubts, and hopes while confronting generational differences and imagining what their future might be.