The Conversations Project
A conversational series inspired by The Harlem Renaissance Salon: a dinner gathering of great African American philosophers, writers, musicians, singers, dancers, comedians, and actors of the period. The Conversations Project is a reimagined take on these incredible gatherings – unscripted, candid, and never dull.
The guests discuss the black hair struggle, code switching and our ancestors' dreams.
Activist and actress, Leyna Bloom and other guests discuss rewriting black history.
Guests discuss the sentiment of Black Lives Matter and that representation matters too.