Amazones
Four women from Breda-Noord are fed up with their impoverished lives. The women take matters into their own hands and after some preparation, rob a bank nearby. To their surprise, they get away with it easily. However, their lives don't remain trouble-free as the police gradually uncover more about the perpetrators. As the pressure mounts, they decide to carry out their final heist.