Ik ben Alice
Carebot Alice, developed by SELEMCA, leaves the lab to visit elderly women Mrs. Remkes, Mrs. Schellekens-Blanke, and Mrs. van Wittmarschen. Through collaboration with community nurses and families, SELEMCA aims to understand how Alice can mitigate loneliness in older women. The experiment yields surprising results for all involved.