Playback: Together We Are One
Emma and Camila, best friends, achieve instant musical success thanks to a video they make for a talent show, in which one lip-syncs to a song sung by the other. At first, it's the perfect way to introduce the world to the music they make together, but it ends up becoming a secret so hard to keep that it puts their years-long friendship at risk.
Camila and Emma are best friends, opposites yet complementary, and they share the same dream: for music to be their lives. But Emma's voice has been cracking since her father died, and Camila, whose voice is perfect, is kept from going public by her family due to a family secret unknown to her. But one day, they make a video in which Emma lip-syncs a song Camila sings and submit it to "Gluzz, Ignite Your Voice", a talent show well-known throughout Latin America. The success and rivalry with Sasha, the school's "queen" (also selected for the contest), will put Camila's family secret and a long-standing friendship at risk.
Camila and Emma will lip-sync into a music competition. Will their friendship survive it?
The girls need help to stay in Gluzz, and Cami discovers a secret about her parents.
Camila plans to open the secret room while Fabián gets closer to the hidden truth about Jole.
Camila will no longer sing, and Emma decides to quit and expose herself publicly.
A musical coincidence could be fatal for the Rivera family and Sasha finds a way to get revenge.
Albi arrives, Alejo goes into hiding, and Santi is left out of the game amidst a mess of fake news.
Emma tries to fly under the radar, but Fabián's arrival complicates things at Altamira High.
Fénix investigates Emma while Santi seeks solutions and, at the same time, creates a bigger problem.
Emma and Sasha team up to defend Santi and Capi... which could reveal the girls' secret.
Sasha faces an unexpected turn. Emma and Camila's latest video doesn't go as planned.