Built for Mars: The Perseverance Rover
BUILT FOR MARS: THE PERSEVERANCE ROVER goes behind the scenes at NASA’s Jet Propulsion Laboratory to follow the birth of the Perseverance rover.
BUILT FOR MARS: THE PERSEVERANCE ROVER goes behind the scenes at NASA’s Jet Propulsion Laboratory to follow the birth of the Perseverance rover, whose primary mission is to search for traces of life in an ancient river delta on Mars and collect samples for eventual return to Earth. To launch on time, the team must battle through gut-wrenching setbacks and a global pandemic.