Marley & Me
A New York Times bestseller, Marley & Me is the heartwarming and unforgettable story of a family in the making and the wondrously neurotic dog who taught them what really matters in life.
Jennifer Aniston and Owen Wilson unleash huge laughs as John and Jenny Grogan, a young couple contemplating the decision to start a family. Then can Marley...an adorable Labrador pup who flunks obedience school and quickly turns his new home into a disaster area. But with a heart as big as his appetite for trouble, Marley sees the Grogans through the ups and downs of life and love, and they ultimately realize that "the world's worst dog" truly brings out the best in them.