Truth and Lies: The Last Gangster
An interview with one of the most notorious hitmen in Mafia history: Sammy “The Bull” Gravano. For years, he and John Gotti, the head of the Gambino family, controlled portions of New York City’s economy under a rule of fear and intimidation – and his loyalty to “The Family” came at a devastating cost.