Embarrassing Pictures From a Family Album
A thirty-year-old woman, grappling with depression and alcoholism, makes the difficult decision to terminate her pregnancy. While awaiting the procedure, she spends her time with the child's father, a drug dealer. Their shared moments are filled with a heavy silence, reflecting the gravity of their situation and the unspoken emotions that hang between them. Will they be able to move forward?