Lawless Island
As the seasons change, residents of Port Protection must combat volatile conditions and personal challenges to survive and thrive in Southeast Alaska.
Spring has come to Port Protection and with it a host of chores and opportunities.
The spring season progresses and the residents of Port Protection encounter tasks and challenges.