Barcelona (Un Mapa)
In Barcelona's Old District, six urbanites face loneliness in an aged apartment. An elderly couple, her brother and three tenants, including a pregnant South American girl, gather as the elderly man, nearing death, seeks solitude for his final days. In this unremarkable Barcelona apartment, the complexities of life unfold.