Mars
In a unique hybrid of scripted drama and documentary, executive producers Brian Grazer & Ron Howard present this epic series following a thrilling quest - in 2033 - to colonize Mars.
From executive producers Brian Grazer & Ron Howard, MARS is an epic series following a thrilling quest - in 2033 - to colonize Mars. In a unique blend of scripted drama and feature-film caliber visual effects, intercut with documentary sequences, the series presents what the greatest minds in space exploration are doing to make traveling to Mars a reality, and shows us the world they seek.
In 2033, the first Mars mission arrives; currently, SpaceX attempts to land a rocket.
The crew struggles to reach base camp. Astronaut Scott Kelly takes a yearlong space mission.
The Daedalus crew struggles to find shelter. The European Space Agency and Roscosmos partner.
A new crew arrives in 2037. Today, McMurdo Station is a study of how humans may settle Mars.
The Mars crew is trapped in the habitat. Today scientists study isolation to prepare for Mars.
A tragedy occurs on Mars. Today, SpaceX works on the technology that could help us reach Mars.