Transhumance - Routes of a Disappearing Life
Each year, a Spanish family leads 3,200 animals on a breathtaking horseback journey across ancient trails. They are preserving Transhumance, a centuries-old way of life that sustains the land. With modern pressures threatening their future, the family’s resilience becomes a testament to what can be saved when people fight for what matters.