Last Take: Rust and the Story of Halyna
In 2021, Alec Baldwin’s prop gun fired a live bullet on the set of the movie RUST, killing its cinematographer, Halyna Hutchins. "Last Take: Rust and the Story of Halyna," takes viewers inside that day and its aftermath, told first-hand by the people who lived it.