Kingdom of the White Wolf
National Geographic explorer and photographer Ronan Donovan travels to the remote, majestic landcape of the high Arctic, in pursuit of the legendary white wolf. These wolves have rarely seen humans and are fearless and free, offering a chance to learn more about these mysterious predators and their close family bonds, and get closer to them than ever before.
Photographer Ronan Donovan arrives in the Arctic to document a pack of white wolves.
Ronan finds a wolf family that's likely never seen humans before, but will they accept his presence?
As winter looms the pack hunts, but a mysterious disappearance presents them with a huge challenge.