Bear Island
Following their success with "North of the Sun," the filmmaker and his brothers embark on an extreme expedition to Bear Island, seeking waves and a deeper connection with nature. Alongside surfing, they confront the harsh realities of ocean pollution and reflect on personal growth amidst isolation and impending fatherhood.