Hyper Knife
Seok, an eager yet genius neurosurgeon is reunited with Deokhee, the professor who ruined her life long ago. Once, the two surgeons cared for each other more than anyone else. But now with nothing but hatred toward each other, Seok is furious that he is back in her life and vows to take revenge.
Pharmacist by day, unlicensed doctor by night, Seok faces the man who ruined her life.
Seok looks to publicly humiliate her former mentor at the prestigious Ichida Awards.
Seok continues her attack on Deokhee, diving into his past and searching for a former patient.
Seok learns Deokhee has been lying to her as she sets up her next operating room.
Seok’s dark past finally comes to light, with time quickly running out for both her and Deokhee.