Formentera
For Nina and Ben, the idyllic island of Formentera seems to be the perfect holiday paradise. Their sun-drenched escape, however, takes a dark and mysterious turn when a young woman suddenly vanishes. The disappearance shatters the tranquil atmosphere, plunging them into a world of uncertainty and suspicion under the Mediterranean sun.