Airport Security
“Airport Security” chronicles the 24/7 work that law enforcement and custom officers conduct at some of the busiest airports in the world.
“Airport Security” sends cameras behind the scenes of some of the biggest airports in the world in order to chronicle the 24/7-job that law enforcement and custom officers do to keep these places safe from criminals.