Blink
When their children are diagnosed with a rare eye disorder, a family sets out to experience the world’s beauty while they can still see it.
When three of their children are diagnosed with an incurable disease that leads to severe visual impairment, the Pelletier family embarks on a journey to see the world’s beauty while they still can. As they experience breathtaking destinations and once-in-a-lifetime encounters, their love, resilience and unshakeable sense of wonder ensure that an uncertain future does not define their present.