BLEACH: Thousand-Year Blood War
When a new enemy appears, Substitute Soul Reaper Ichigo Kurosaki jumps back into the battlefield with his Zanpakuto to help those in need.
Ichigo, Orihime, and Chad head out to defeat Yhwach while Yoruichi clashes with Nakk Le Vaar.
Ichigo and Orihime confront Yhwach in a battle that will shape the fate of the Three Worlds.
Gerard's ability remains unbroken, while Ichigo endures Yhwach's fierce assault.