The Divide
This documentary weaves together the stories of seven individuals in the US and UK, from a Wall Street psychologist to a KFC worker, all striving for a better life. It starkly illustrates how the widening gap between the rich and the poor dictates every facet of their existence, creating a powerful and sometimes tragicomic picture of social division fueled by economic inequality.