Missing
The crime drama "Missing" is Colin Nutley's first TV series in twenty years. Helena Bergström plays Police Commissioner Maja Silver, who travels back to her old hometown in the Swedish Bible Belt to be reunited with daughter Rebecka (Molly Nutley). An eerie find suddenly causes fear to spread in the small community.
A young woman is found dead in a ditch. Is it an accident, a suicide or a murder?
The dead woman is identified as Mette Andersson. Soon after, a 16-year-old girl disappears.
16-year-old Emelie remains missing, and Maja desperately tries to get her own daughter back.