WW2 Heroes of the Sky
Featuring never-before-seen footage, this special follows seven airmen who helped seismically shift the Allies’ fortunes during World War II.
Experience the story of the airmen that seismically shifted the Allies fortunes during World War II, known as the Mighty Eighth Airforce. Featuring never before seen archival footage, ride in the cockpits of the planes that destroyed Hitler's menacing Airforce; The Luftwaffe. They will fly dangerous missions, announcing their arrival into Germany with thousands of white vapor trails and dogfight with Nazi pilots, dropping bombs on the Reich. This is the Real True Story of the Mighty Eighth.