Wild Boar: The Comeback
This documentary explores the comeback of the wild boar, once hindered by the Iron Curtain but now thriving due to easy food sources in Western Europe. It depicts the boar's intelligence and adaptability, foraging in Alpine foothills while avoiding hunters. Despite being considered a modern plague by some, it reveals the boar as a cute and intelligent survivor.