Spandex Sapiens
Bullied as a child, Michael built his body and a pro-wrestling empire in Finland, inspired by his spandex-clad heroes. Now aging and lonely, his world gets rocked by a young transgender wrestler, Jessica. To find the love he craves, Michael decides to confront his prejudices.