Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
The story of Mildred Hayes, a woman in her early 50s, who goes to war against her local police force, believing them to be too inept to solve the murder of her daughter.
Award-winning actress Frances McDormand (Fargo) delivers a stunningly powerful performance in this darkly comic drama. A murdered girl’s defiant mother (McDormand) boldly paints three local signs with a controversial message, igniting a furious battle with a volatile cop (Sam Rockwell) and the town’s revered chief of police (Woody Harrelson.)