Adult Under Construction
A 25-year-old woman seeks scientific explanations for her teenage behavior, exploring puberty's changes and societal challenges. Every generation faces the universal challenge of adolescence, navigating biological and societal changes. While scientific research sheds light on the teenage brain, fundamental aspects of adolescence remain unchanged.