Glee: The Concert Movie
Here’s your front-row seat to a thrilling concert performed by the phenomenally talented cast of Glee. See your favorite stars from the hit TV show as they sing the songs you love and dance up a storm on stage. Get swept up in the energy of “Glee Live” -- including performances not seen in theaters and exclusive interviews!