Sofia the First: Once Upon a Princess
Set in the storybook world of Enchancia, the movie introduces Sofia, an average girl whose life suddenly transforms when her mother marries the king. Sofia must learn to navigate the extraordinary life of royalty while holding on to her own dreams.
Journey to a kingdom and meet Sofia the First, a princess making her debut. After her mother marries the king, Sofia becomes a princess! She starts at the Royal Preparatory Academy, where she will be taught everything she needs to know. But can Sofia break a sorcerer’s spell and make friends with her new step-sister? Perhaps… With help from her talking animal friends and some guidance from Cinderella. Rich with original songs, delightful characters and surprises, Sofia the First: Once Upon A Princess is the ultimate guide for showing every princess-in-training how to sparkle – inside and out!