Flintoff
With unprecedented access, for the first time ever, "Flintoff" tells the story of sporting legend Freddie Flintoff. From winning two Ashes series for England, to transcending cricket to become a British TV icon, and finally returning to the game following his life-altering car crash in 2022, this is a story of resilience and reinvention as Freddie documents his extraordinary life and career.