Skyrunners
Two teenage brothers, Tyler and Nick Burns, take the ride of their lives when they uncover a small UFO that crashes near their town.
Two teenage brothers, Tyler and Nick Burns, take the ride of their lives when they uncover a small UFO that crashes near their town. Things get more interesting when they find out that the spacecraft is "alive" and bond with it, and soon find that Tyler is developing otherworldy abilities. When the brother ultimately uncover an evil alien plot, Tyler is captured. With the help of the UFO, Nick must venture into the alien's lair to rescue his brother who is the most important person in the world to him.