Cycle
Astronaut Jack awakens on a rooftop as a deadly fog consumes the world below. He must navigate a surreal landscape, repeatedly encountering a mysterious masked man, to find a "breakout point." But is this reality, or a dream? The escape may lie in a cave, on the moon, or within a supercomputer.