Year of the Scab
Two weeks into the 1987 season, the NFL's players went on strike. For the first time in the history of professional sports in the United States, replacement players would take the field. "No-Names", "Has-Beens", and "Never-Would-Be's" were plucked from obscurity for one last chance at football immortality. What they didn't know was that their golden ticket would become a scarlet letter.