Elsa & the Night
Elsa is afraid to sleep. Actually, she has not slept a wink for 30 years. Early one morning, when she’s sitting at the kitchen table, she finds an unwelcome guest underneath her sofa. The creature turns out to be none other than the Night itself. Elsa tells it of her life, and her best friend – an elephant named Olaf – as the Night accompanies her on a moving journey.