Big City Greens
Big City Greens is an animated comedy-adventure series which follows the offbeat adventures of Cricket Green, a mischievous and optimistic country boy who moves to the big city with his wildly out of place family, including his unique sister Tilly, overwhelmed father Bill, and feisty Gramma Alice. Cricket's natural curiosity and enthusiasm lead him and his family on epic journeys and into the hearts of his new neighbours.