Um Dia De Futebol Part 1
Um dia de Futebol is a documentary capturing the experiences of fans, players, and coaches of Desportivo das Aves in the 24 hours leading up to the final moments of the Portuguese Cup. This historic occasion crowned the small club champions. It's a tale of triumph for both club and village—a David versus Goliath story—with exclusive footage of various game and pre-game moments.