Digley and Dazey
Best friends Digley and Dazey are part of a crack construction team, who go around building and fixing things in need of repair.
Best friends Digley and Dazey are part of a crack construction team, who go around building and fixing things in need of repair. Working hard as a team and using their creativity, they always save the day and learn new things along the way. Digley the excavator is the littlest of the vehicles, with his one small stunted track, but he makes up for his lack of size with his bravery, intelligence and determination becoming a valuable member of the construction team. Dazey the Wrecking Ball is a loveably impetuous and enthusiastic character. Her solution to any problem is to use her wrecking ball, which can often lead to mix-ups causing even bigger issues for the rest of the team to fix.
When Scout falls into the mud pit, what will Digley and the construction crew do to get Scout out?
Digley, Dazey and the rest of the construction crew experiment with bright and fun colors.
Oh, no! Seems like Robot Digger is causing some trouble for Digley and the construction crew!
Construction crew saves Old MacDonald's Farm from a barn fire, using quick thinking and teamwork!
Digley and Dazey save Baby Lion from the Bandit Bus, guiding it back to the Zoo safely!
The Construction Crew gets trapped inside a tunnel by an avalanche, so ride minecarts to freedom!
Digley, Dazey, and friends strive to build the ultimate car wash. Will they succeed?
Songs are sometimes the best remedy. Sing the Sick Song with Dazey to help Digley feel better!
Watch this special Christmas episode where Digley & Dazey go Ice Skating with their vehicle friends!
Santa hires the construction crew to design a present-wrapping machine for him, but it goes wrong.