Disney Family Sundays
Crafter extraordinaire, Amber Kemp-Gerstel, shares her passion for crafting with young families in a series of Disney-inspired DIY projects. Each episode highlights a different beloved Disney property with a one-of-a-kind craft, designed for families to build as a team. Amber guides them through an easy to follow, step-by-step process, while exploring what makes Disney so special to each family.
Crafter extraordinaire, Amber Kemp-Gerstel, shares her passion for crafting with adventurous young families in a series of Disney-inspired DIY projects. Each episode highlights a different beloved Disney property with a one-of-a-kind craft, designed for families to build as a team. Amber guides families through an easy to follow, step-by-step process, offering practical crafting tips along the way, while exploring what makes Disney so special to each family. Parents and kids get their hands dirty, celebrating their favorite Disney films and characters. Viewers are encouraged to follow along and recreate these unique Disney crafts with their own families at home.
The Chaney family and Amber make custom mermaid tails inspired by Disney’s "The Little Mermaid."
The globetrotting Crownholm family joins Amber for an activity inspired by Pixar’s "Up."
The Freeman family joins Amber to make decorations inspired by Mickey Mouse and friends.
This holiday-themed craft inspired by Pixar’s "Cars" is the wheel deal for the Gubany family.
The Mai family joins Amber for a very memorable craft inspired by Pixar’s "Inside Out."
The Mai family is right on target with this craft inspired by Disney’s "Hercules."
The Wulf family lights up when they help Amber work on a craft inspired by Disney’s "Tangled."
The Freeman family joins Amber for a craft inspired by Pixar’s "Toy Story" films.
The Pyle-Lawrence ladies join Amber for a craft inspired by Disney’s "Aristocats."