Fruits of Clouds
Furry lives in a clearing surrounded by dark woods with a pack of animal friends. Their only food is rare orange seeds that transform into large glowing fruit as soon as they touch the ground. Furry’s friends are afraid to venture into the scary woods, but he’s bored doing nothing but waiting.
In the glades surrounded by dark woods, Furry, together with a group of friends, lives in the burrows. They feed themselves only on seeds that become glowing fruit after touching the ground. However, these appear only rarely. The animals’ fear of the wood does not allow them to leave the glade and head off to look for food somewhere else. Instead, they resignedly wait until it falls from the sky. Furry does not want to wait. The wood awakens curiosity in him. He wants to know what is hiding in there.