Gladiators: Warriors of the Ancient World
From Spartacus to Flamma, witness the thrilling true stories of six legendary gladiators, tracing the rise, glory, and fall of Rome’s brutal games.
This series chronicles the lives of Rome’s greatest gladiators - from Spartacus’s defiant rebellion to Flamma’s ultimate sacrifice in the arena. Their stories reveal the brutal rise and fall of gladiatorial combat, exposing how bloodsport shaped Roman power, culture, and identity. Through rebellion, spectacle, and survival, these warriors became legends in an empire built on violence and glory.