The Little Bird and the Leaf
A single yellow leaf hangs on to a bare branch. A gust of wind sends it floating through the white winter forest. Full of excitement, The Little Bird takes off on a breathtaking flight. In the shadows, a fiery red fox licks its lips in anticipation.