Untamed Albania
Southeast Europe's Albania boasts Lake Ohrid, Europe's oldest, rich with endemic species, and Lake Scutari, home to Dalmatian pelicans and diverse wildlife. Marshlands attract herons and flamingoes, while predators like snakes thrive amidst water lilies. The region hosts brown bears, wolves, lynx, and jackals, undisturbed in this hidden Eden.